För sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig.

"Forgive me father for I haven't sinned for a while" (Natalies version av hur det går till när man biktar sig i Paris)
Ja om det ändå vore så väl, men ack det är det inte. Jag käkade McNuggets i lördags, ja, jag bröt mot vegetarianismen.. Kan dock meddela att det inte var lika gott som det var innan. Dessutom har jag ätit glass idag. Men nu är det så då vaaa att jag är sjuk, och då ska man äta glass! Dock mår jag illa av det nu, plus att det inte heller var lika gott som förut. Jag ser det som ett framsteg! ^^

Vad har hänt idag då, jo det ska jag berätta, jag fick hem de sista grejerna från ICA banken och är numera en ICA-student. Inte nog med det, jag fick till och med hundra spänn laddat på kortet. Klirrar gött i den annars så tomma studentplånboken! Sweet'n'awesome!


Kommentarer
Postat av: resume help

If you are happy with it - it should be really great as for me!

2011-11-10 @ 08:21:02
URL: http://perfectresume.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0