By the time you come home I’m already stoned.

Då var tentan äntligen klaaar! Eller ja, det var den visserligen redan vi 10-tiden imorse, men ändå. Gick glatt hem och tänkte ta en liten lur som kompensation för alla de timmar jag hållt på med tentan istället för att sova. När jag efter någon timme vaknade hade jag fruktansvärd värk i både mage och nedre delen av ryggen. Ett snabbt (och jäkligt dyrt...) besök hos läkaren och diagnosen urinvägsinfektion var ställd. Jippie liksom, imorgon drar jag ju till Jönköping, sad face på det. Men nu tänker jag i alla fall bädda ner mig och avnjuta lite pepparkakor och tranbärsjuice/citronvatten/apelsinjuice i massor och kolla på Desperate Housewives. Mysigt som fän!

Three Days Grace – Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0