Two years ago I renewed my license. Anyway why’d I start my verse like that?

Mycket på gång just nu känns det som. Ska börja på digital bildredigering idag, begravning imorgon, tandläkaren på onsdag och sista kåren ever på kvällen, ska ta tag i tatueringen som legat lite på is och snart är min tid i Jönköping över. Shiet vad tiden går fort! Btw Moa, vi måste bränna b-uppsatsen snart! x)
Egentligen skulle jag blogga om en snygg kille idag, fast and furious-älskare som jag är så dreglar jag lite bara av tanken på filmerna. Jajemänsan, det är själva herr Paul Walker jag pratar om. Grrr på honom!

Kommentarer
Postat av: Moa

Fattar inte hur vi lyckas glömma VARENDA gång! Men ja, vi måste bränna den typ nu. Innan det är försent!

2011-05-30 @ 14:28:11
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0