Push me and then just touch me till I can get my satisfaction

Jag är bäst på att göra saker som jag inte borde. Eller inte göra det jag egentligen behöver. Istället för att plugga och tvätta har jag suttit och lyssnat på Veronica Maggios nya album och ätit druvor. Fast jag har läst två och en halv sida, om det nu räknas. Det ironiska är att kapitlet handlar om motivation och emotion. Ganska kul att läsa definitionen av motivation och knappt orka ta in det i huvudet haha. Idag är jag en sorglig sate. Sen imorse har jag åkt en lång rutschkana rakt neråt och vill bara sova och vakna i mitten av juni med inga krav och bara sol, värme och vänner. Det enda jag känner just nu är frustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0