Makes me move like a freak

Har pluggat i cirkus fem timmar idag och anser mig redo för tentan imorgon, eller i alla fall så redo jag kan bli med tanke på omständigheterna. Har läst igenom alla föreläsningsanteckningarna och svarat på multiple choise frågor, borde göra en gammal tenta också men det orkar jag verkligen inte nu. Har fått ont i huvudet av allt socker.. Tänkte hoppa in i duschen nu, slappa lite och sen hoppa vidare till sängen. Hade varit jäkligt gött att klara tentan, men om det inte går hela vägen så får jag åka upp till Jönköping i sommar och skriva den helt enkelt, värre än så blir det inte. Hälsan går före allt! Har fått lära mig det the hard way så att säga och jag tänker inte äventyra den igen, framförallt inte för en tenta. Kanske dags för mitt första underkänt imorgon? Den som lever får se ^^

En himmelsk drog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0