Knyter mina skor och går tillbaka in igen. Sitter här på sängen tills du ber mig att gå hem

Fuck dagens tenta och hej omtenta! Jävla skitfrågor, skittenta, skitdag. Har sovit oroligt och vaknat stup i kvarten. Vaknade på fel sida imorse och sneade på typ allt, blev überarg på radion för den spelade fel låt och slängde fjärrkontrollen i golvet, kladdade mascara runt hela ögat och trampade i något klibbigt på golvet. Dagen har blivit lite bättre nu, både huvudvärken och illamåendet jag vaknade med imorse är borta, bara tröttheten kvar. Sugen på att göra något radikalt och galet ikväll. Vet inte riktigt vad än, men orkar inte med ännu en vanlig kväll. Dessutom har jag/tar jag helg fram tills söndag nu. Får se vad som hittas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0