Judas, Juda-ah-ah

Håkan har aldrig haft så rätt som när han skrev textraden Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans. Jag kommit till insikt med saker och nu börjar ett nytt liv, en ny Emma, en ny kulighet och jag är pepp som fan!

Dock är jag inte riktigt lika pepp på pluggandet som pågår. Jag och Natalie gav oss fan på att vara produktiva idag och cyklade in till stan redan vid halv elva imorse och har pluggat tills, nu. Men nu är det paus i genomgången om hur den rättspsykiatriska vården fungerar. Senare blir det buffé, chillhäng och bio. En awesome dag helt enkelt! :D

Såhär ser det ut när vi pluggar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Berätta berätta berätta! Vadå kulighet?, när? var? hur? Wieee! Jag vill helt enkelt att Emma ska vara pepp på massa kuligheter! <3

2011-05-15 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0