Du käre lille snickerbo' vad jag är glad åt dej!

Eftersom jag och kriminologihemtentan har ett ganska komplicerat förhållande och inte riktigt trivs tillsammans så har jag ägnat typ en kvart av potentiell skrivtid åt att snickra ihop en liten låt om min kära hemtenta. Melodin är Du käre lille snickerbo. Enjoy!

Du kära lilla hemtenta
du är inte omtyckt.
Bara av att tänka på dig
blir jag så sjukt trött.
Tänk om jag kunde byta bort dig
mot något som är roligare
typ en dag på Liseberg
eller vecka i rymden.
Är du sugen på att byta
så ring mig! 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej vad ska du hitta på i helgen?:)

Just nu har du chans att vinna en helt valfri klocka ur runns.se's sortiment bland damur!

för att anmäla dig eller kika mer, klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-20 @ 12:40:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0