We're pretty and sick - Örebro i ord

Tänkte bara dela med mig av den roligaste helgen på ett ganska bra tag, nämligen helgen hos Natalie i Örebro. Det var galet kul från början till slut. Det började med att en gubbe stötte på mig på tåget och ville fika eller gå på bio med mig, alternativt få mitt nummer. När jag inte ville så fick jag hans visitkort. HAHA på det. Han verkade ganska desperat. På fredagkvällen gick vi all in och var på Strömpis (jag gillar namnen på Örebros uteställen, de är så, söta). Därefter det obligatoriska donkenbesöket och vidare hem till en stooor luftmadrass som jag blev ganska smått jättekär i.

På lördagen var vi rejält slitna och vi letade solglasögon på stan och njöt av solen (läs: irriterade på solen för den lös så starkt). På kvällen var det kalas för lillebror Pierre som snart fyller 20. Det var riktigt god mat (som Natalies mamma lyckats väääääldigt bra med!) och dricka. När återställaren gjort sitt drog vi till Strömpis igen och avslutade kvällen på BK denna gången.

Igår spenderade vi hela dagen på Marieberg där vi shoppade loss lite, var övertrötta och spenderade alldeles för mycket pengar på mat. Men vad gör det om hundra år? Då är vi både panka och smala som skelett. En med andra ord väldigt lyckad helg! Ser fram emot när praktiken är slut, våren är här på riktigt och sommaren är på väg. Det kommer bli en vår att minnas, det är jag helt säker på!


Fjortisposer inför fredagens utgång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0