Stacks on deck, patron on ice

Mmmmmmmm ser inte soppan heeeeelt underbar ut!? Lite typ som något man redan ätit haha x) Men den är faktisk riktigt riktigt god! Billig och enkel, på 40 minuter fick jag ihop sju portioner. Nu har jag så mycket matlådor att jag inte behöver laga mat på ett ganska bra tag. Awesome!



Har även hunnit med en power walk och tänkte läsa en liten stund innan det blir lite tv-slöande. Imorgon ska jag börja träna igen efter uppehållet som blivit och sen sätta igång med de nya kurserna. Eller ja, nya och nya, de är ju minst en månad gamla men kommer bli nya för mig. Känner mig så pepp inför allt som komma skall, känns som jag är på gång igen! ^^


Dagens låt som rullar på repeat: What ever you like med Anya Marina, störtskön cover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0