Please excuse I don't mean to be rude, but tonight I'm fucking you

Tänkte passa på att klaga och söka lite medlidande genom att berätta om mina åkommor jag lider av just nu. Jag har:
  1. ont i min högra handled. Har haft det senaste veckan och har ingen aning om varför. Gör ont när jag lyfter saker, typ torkar av diskbänken osv. Jobbigt.se

  2. en ny blåsa i käften. Kan knappt röra underläppen innan det gör sjukt ont. Antagligen är det tabletterna som fixar till dem och tandköttet som stadigt rör sig neråt i underkäken, eftersom jag är konstant torr i munnen. Lovely!

  3. ett oförklarligt och stort blåmärke på högersida om högra låret. Kommer antagligen från i fredags, orsak: orklar. 

  4. blåmärke och ont på vänster överarm av Lindas ständiga försök i helgen att hitta nerven så att det ska göra extra ont på mig. Japp, jag har haft en svår uppväxt...

  5. börjat få ont i höger käke uppe vid örat, antagligen början till en ny omgång av öroninflammation. Mössa, alvedon och tryckutjämningar, veckan ut så ska det (förhoppningsvis) försvinna helt, det är nämligen inte alltid jag blir av med det till 100%.

Tror jag har fått med allt nu. Med tanke på hur synd det är om mig, plus att jag mestadels käkat/druckit Naturdiet idag, tänkte jag kila till Willys och inhandla förnödenheter samt något gott. Får så vad jag kan äta, blås-fan i munnen har ganska tydliga krav på vad jag får och inte får stoppa i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0