I'm in love alright, with my crazy beautiful life

Ännu en helvetisk natt till ända. När jag väl lyckats somna kommer jobbiga och skeva drömmar och följs av ett par timmars vakenhet. Hinner somna lagom tills jag ska upp och pallra mig till läkaren. Visade sig att det inte är öroninflammation jag har, trots att det känns precis som det. Det är halsmandlarna som svullnat och påverkat örat. Tog prover och det visade sig bara vara en vanlig virusinfektion som inte riktigt brutit ut ännu. Läkaren spådde att de närmsta 7-10 dagarna kommer vara fyllda med rejält halsont, feber och allmänt skit. Skönt att ha något att se fram emot! ^^ Och btw, frikort hos sjukvården is the shiiiieet!
Nu ska jag fixa och trixa lite, packa och sedan bege mig norrut mot NATALIEEEEE!! :D


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-12 @ 11:01:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0