I break the back of love for you

Hemma igen efter en skön och återhämtande helg nere i Skåne. Kände att jag verkligen behövde det, och efter att ha träffat alla underbara och stöttande vänner och världens bästa pappa så är jag med i leken igen. Hade en jättemysig eftermiddag med Emelie och Nicole i onsdags, och i fredags träffade jag Jonna. Haha, en raggarbil, ett stycke trevligt (och ibland lustigt) sällskap, en box Foot of Africa (ja, kräkvinet) och Placebo-allsång, det var en otroligt rolig kväll :P Inte lika roligt är att jag ligger ganska mycket efter i skolan om man säger så, så där är att göra i veckan... Plus att det var min städvecka denna veckan, men tar det imorgon istället orkar inte nu. Ska hem till Victor & co och kolla på film senare ikväll :) Nu ska jag hoppa in i duschen! (Ja bokstavligt talat bara för att!)

I lördags i Kristianstad, Linda hittade nya skor! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0