One story, two cups of coffee.

Back in Skåne igen! Har hunnit tvätta, varit på körskolan och kollat upp lite saker och ting samt packa upp näästan allt. Helgen i mitt kära Jönköping har varit toppenbra! Har varit på sleepover där fyra tjejer helt själva skulle koppla in Rock Band på ps3, det tog typ 20 minuter :P Blev även en nattrunda i en lekpark, de är sjukt underskattade! Dessutom har Jennifer en helt awesome kökshandduk, en sån borde alla ha!


I söndags var jag och Jennifer som sagt på Dreamhack, det var en spännande upplevelse. När vi kom in var det varmt och en svag doft av svett tog över våra näsor. Dock lyckades vi inte dra ut några sladdar, det får bli nästa år!



Dessutom visste tydligen någon i logistikbåset inte hur man gjorde kaffe? Det satt i alla fall en sådanhär rolig och informativ bild ovanför kaffekokaren ^^



I måndags var det åter dags för ett besök på DH, fast denna gången för att leka i hoppborgarna som fanns på området. Fick dock ingen bra bild på dem, jag orkar ju som sagt inte gå runt med systemkameran så det blir ju bara kassa mobilbilder hela tiden. En vacker dag ska jag skaffa ork att dra runt på den stora kameran! I vilket fall som så var det sjukt kul, men sjukt jobbigt, i hoppborgarna. Sånt borde man också göra oftare!


Dessutom fick jag blommor i helgen av bästa Mange! Det är då man känner sig uppskattad! :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

kan du inte lägga upp bilderna/filmen från skateparken också? :D

2011-07-01 @ 21:49:46
URL: http://screwthebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0