In my mind I hear the song, its playing while im dreamin'

Usch usch usch, har haft världens mardröm om ormar, igen. Även om jag fått på mig kläder så har jag fortfarande lite frossa. Fy fan vad jag hatar sånt! Inte nog med det så ska jag gå ut till Råslätt med min cykel som har fått punka, laga punkan själv (Natalie var är du när jag behöver dig!? Oh juste, på Sweden Rock den lilla glidarn ^^ ) och sen börja med den überroliga flyttpackningen. Tjoho! Och som om detta inte vore nog så regnar det ute också. Jag jublar så mycket att grannarna klagar! Ska nog tröstköpa några frallor när jag knatar förbi Willys...

Imorse gick det massa glada studenter förbi utanför. Jäklar vad tiden har gått fort, det är redan två år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0