I just wanna make you sweat.

Mysig och produktiv dag detta. Har varit i Kristianstad med mamma och kollat lite i affärer och käkat. Hämtade även mitt sommarkort som jag beställde för över två veckor sedan. Att man ska behöva gå och hämta det trots att man beställt det hem. Kan sammanfatta Skånetrafiken med att deras leveranser är lika sena som deras tåg... I vilket fall, i kväll har jag fixat till det sista med rummet så nu är jag hemmastadd i mitt lilla rosa rum ^^

Imorgon bär det först av mot Kristianstad för en sminkkurs på Make Up Store och sedan möter jag upp Emelie och senare drar vi vidare mot Helsingborg där fotboll och midsommarfirande väntar. Lär nog inte bli så mycket uppdaterat i helgen, men man vet aldrig om jag lyckas rejpa någons dator för två sekunder! Avslutar med en bild på en übersöt tröja jag hittade på Carlings. MILF har fått en helt annan innebörd nu :D


Kommentarer
Postat av: ethel

Hahah aaawsuuume tröja! :D

2011-06-23 @ 19:05:51
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0