You thought you were standing beside me, you were only in my way

Har varit på stan och lunchat med mammi idag, gott gott! Som några kanske märkt så regnar det idag, och två herrar bredvid oss hade roligaste konversationen ever:

Man 1- jag tror det klarnar upp senare idag, jag kollade satellitbilderna innan. Jag har ju Weather Pro.
Båda tar upp sina iPhones och börjar kolla.
Man 2- Jag tror det slutat regna vid tre, börjat spricka upp vid fyra och vid tjugo i sex är det soligt igen.
De har ju inte haft ett enda rätt hittills, och bara för man har en iPhone och kan kolla satelitbilder på vädret så är man automatiskt inte någon SMHI-snubbe alternativt vädergud. Fail på dem! ^^


Efter vi käkat så kollade vi lite i affärer och jag spontanköpte en ring och ett par örhängen. Jag som inte skulle köpa mer innan det är dags för Paris (bara 13 dagar kvar!!).. Får väl äta mindre istället så jag slipper köpa så mycket mat. Fast jag har, i ett av alla hundra brev, fått massa rabatter och grejer för att jag flyttat hit till Hässleholms kommun, varav jag har rabatt på ICA och 50 spänn på Kvantum. Dessutom har jag fått en veckas gym gratis, så ikväll ska det tränas!

Orkade inte ta fram någon av kamerorna,
så ni får hålla till godo med cambilder.
Snacka om att vara i ringens klor höhö.

Kommentarer
Postat av: ethel

Snygg ring!! :O

2011-07-14 @ 16:13:41
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha! Nej inte ens meteorologerna kan ju, hur ska då en iphone kunna.. Någon gräns finns det på braigheten med den mobilen :P

Men vet du vad jag kan se på min mobil??? :D Kötiderna till attraktionerna på Liseberg :P Lisebergsnörd som jag är...



Snygg ring och snygga örhängen. :D

2011-07-14 @ 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0