Kan inte tänka, jag står bara här och ler.

Svettig och rälig men nytränad och glad. Har pumpat loss på gymmet nu en timme och sitter med en chokladshake (är duktigt trött på dem nu..) och ska alldeles strax hoppa in i duschen. I förmiddags började jag, ett par månader för sent, på sista uppgiften i Digital Bildbehandling, men precis som vanligt så ska det strula lite och jag hittar inte de papper jag hade behövt. Det går ju ändå men det kommer ta ganska mycket längre tid än det annars hade gjort. Suck på det!

En annan ganska rolig sak är att jag i lördags skulle kolla på sista Harry Potter-filmen del ett eftersom jag, Jonna & Theo skulle se den på bio dagen efter. När jag suttit och kollat en bit in i filmen inser jag att jag redan sett den, ganska fail haha. Men nu har jag sett allihopa och sista delen var nog en av de bästa, inte lika rörig och jobbig som vissa andra varit.

Nu är min shake slut och det är dags att gå vidare med dagen. Om någon timme blir det girlie-reunion utan killar, hörde jag ett awesome!?


Efter att ha kollat genom datorn efter bilder på oss allihop inser jag att jag inte har det. Så det får bli en bild på ett mamma-får med tillhörande ett bebis-får istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0