Jag vill kasta loss och lära mig slåss, raka av mitt hår och bäras ut på bår.

Igår berättade jag ju att jag fått hem två paket och nu tänkte jag avslöja innehållen ^^ I det ena paketet fick jag hem en galet efterlängtad mascara som jag haft på must-have-list jättelänge, men som har varit slut länge. Det är NYX Doll Eye long lash mascara. En fibermascara som förlänger ögonfransarna, och jag är redan kär i den!

I det andra paketet fick jag mitt snygga linne som jag visade förra veckan, även det gillar jag skarpt!
Jonnas snygga skugga syns också ^^

Nu ska jag fixa till mig för att sen åka till Helsingborg och sen vidare mot Göteborg. Fick ett erbjudande på ett rum att hyra igår och ska upp och kolla på det idag. Det verkar toppenbra så vi får väl se hur det slutar! Efter det åker jag tillbaka till Helsingborg för att träffa Emelie och sen lyssna lite på Veronica Maggio på Sofiero. Imorgon blir det upp tidigt för att tvätta och sen åka till Jönköping och min snygga man Mange. Japp, det är busy days, but I like it!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan, jag vill ju inte visa mig med dig nu när du är så jävla snygg. Ser ut som en apa i jämförelse då :P Haha! Eller nej, det är klart, jag är blir cool som har en sån snyggiskompis ju! :D



Ingen bra idé att sitta i en grillad banan. Emelie=Flum då. Och duu: Jag vill åka Flumride!!! :D

2011-07-06 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0