At night I feel like a vampire, It's not right I just can't give it up.

Vilken passiv segisdag detta är. Har sovit, övningskört (jag har lyckats fickparkera!) och hälsat på farmor, inget mer. Ska bege mig ut i det fina vädret och försöka få den där jäkla fotouppgiften klar som skulle varit inne i slutet av juni. Måste få poängen registrerade så fort som möjligt så jag kan få csn till hösten.. Efter det tänkte jag kolla på senaste Harry Potter-filmen del 1, känns som det är dags att se den nu. Eventuellt unnar jag mig lite glass också, mest för sakens skull. Så livad blir min bakisdag. Gårdagen var desto mer livlig, var på Kristianstadsdagarna med Jonna & Theo plus kompani. En ytterst trevlig tillställning det där! Lite mindre rolig imorse när jag för första gången på evigheter vaknade bakis. Men man är ju inte ungdom längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0