Toppen från början till slut

Denna torsdag har varit en riktigt bra toppendag! Var och lånade en bok till nästa kurs, och sen kom Natalie över. Eftersom deras tvättstuga är uppeldad (igen...) så var hon i vår och tvättade. Mycket tvätt blev det! En liten snabbpromenad och sedan nudlar med wokgrönsaker och sötsur sås, såå gott! Lite Willys, te hos Natalie och sedan bar det av till Daniel för lite avskedsfest. Dock var jag och Näättä nykterister ikväll, men det var trevligt ändå med sanning eller konsekvens-spel samt röstträningen "från prinsessa till Chewbacca" :P När det var dags för hemgång blev det verkligen hemgång, vi gick från Gräshagen ut till Råslätt. Fast vi stannade på Max och satt och fikade ett ganska bra tag innan vi fortsatte vandringen. Så nu är jag hemma igen och det blir destination sängen. Imorgon blir det promenad in till stan (as always med kära Natalie vid min sida ^^) för ett stycke klippning och sedan plugg på något mysigt café. Sååå nu vet ni allt om mitt liv känns det som. Passa på att lägga det på minnet när ni om några år ser mig på tv som någon rik och karriärad kvinna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0