My name is Bond, Emma Bond

Hemma igen efter en skön tisdagkväll. Jag och min kumpan Natalie gjorde årets första semlor, och jag tror inte jag behöver säga mer än att jag inte vill se semlor än på ett ganska bra tag... Sen bar det in till stan för att kolla på film med Moa, Robin och Klara hemma hos Viktor. Någon skum, halvtråkig och lätt sövande film var det. Och de åt råa, levande fiskar, inte alls min typ av film alltså. Dessutom hade kreativa och pysslande Robin gjort vapen i frigolit, och vi fick varsin ^^ Ska bara dekorera den så att den ser mindre frigolitig ut.

Kanske ska satsa på att bli en hitwoman istället? Min farmor hette ju trots allt Bond innan hon gifte sig, så det kanske ligger lite i generna? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0