Change is on its way!

Denna onsdagen (känns som torsdag?) började slappt och avslutas flitigt. Har varit besökt tre olika apotek för att hämta ut nya och lite starkare tabletter. Dock var de slut på två ställen och när jag kom till sjukhuset fick jag reda på att de tabletterna inte är rabatterade utan kostar 800 spänn! Tjoho på det liksom. Fick samma som jag har nu istället. Men nu har jag kommit upp i högkostnadsskyddet för tabletter också och betalar bara hälften från och med nu. Awesome! ^^ Har även varit en snabb runda på A6 mad Natalie idag och fixat hårfärg så att mitt hår ska försöka få en enda färg istället för de tre-fyra olika nyanserna med inslag av gul/orange/brun/röd/guld som det har nu. Blir före och efter bild på det sen! Skulle helst vilja äta först, men min granne har fullt kalas med baklava, choklad, kex och te i alla de sorter tillsammans med två män. Hon bjöd faktiskt på sjöfrukter men jag fick tacka nej på grund av det rådande nyttighetsläget. Har käkat upp min keso i alla fall. Och nu blir det operation hår!

Btw så fyller min fina Peter 24 idag, grattis till honom! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0