Äntligen dags för 2011

Nu är jag hemma på Råslätt för första gången detta året. Gårdagen var helt awesome, sjukt trevlig och mysig fest hemma hos Lisa och hennes kompis! Det var ju knytkalas så alla hade tagit med mat och det blev värsta goda buffén, och fyra kladdkakor till efterrätt. När klockan var tjugo i tolv frågade Jennifer Hur mycket kladdkaka hinner man äta på tjugo minuter?, eftersom det är slut med sådana dumheter i år. Dock fyllekäkade jag grymt mycket kladdkaka efter tolvslaget... Vid tolv firade vi in det nya året med rosa bubbel ur våra champagneglas i plast och sjöng årets första låt, vilket såklart blev G6-låten. Förra året gick jag, Jonna och Emelie runt nere i Malmö och sjöng Jag är en vampyr, men i år är det G6-år. Sov hemma hos Charlotta och kom i säng halv sex i morse, och efter nåra timmar stack vi och käkade pizza och kollade på HippHipp och Star Wars i tv-studion. Lagom trött nu, och tvättberget kallar.. Får hoppas 2011 blir the year of the years, vilket allt lutar åt att det kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0