All good things come to an end. Eller ja, nästan...

Denna dagen har varit lång. Har dock hunnit läsa klart allt jag skulle, köpa lite underkläder + strumpbyxor, göra nudlar med wokgrönsaker, äta nudlar med wokgrönsaker, kolla på lite meningslösa program på play samt fundera över om det är dags att krypa till sängs. Låter kanske inte speciellt ansträngande, men jag var uppe tidigt idag och har inte sovit något under dagen.

Imorgon är en sorgens dag eftersom Natalie the best åker hem till Örebro imorgon och lämnar mig kvar här... Kommer sakna den lilla sparven! Fast ska upp och hälsa på henne under praktiken ;) Dock åker jag till my baby imorgonkväll, så en helt sorglig dag blir det inte. Fast ganska ändå. Blööööääåh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0