You've crossed the finish line, won the race but lost your mind

Inatt har jag sovit som ett barn! Vaknade två minuter innan klockan ringde. Kanske det här med "sovtåg" funkar ändå? Dessutom har jag träningsvärk från igår, niiice! I alla fall, en solig dag som denna ska spenderas inomhus med jobbsökning och pluggande. Jag måste komma nånvart med projektarbetet nu, och måste börja plugga till tentan som är knappt en månad. Chill tänker kanske ni, men med tanke på att jag läst knappt någonting så har jag att göra..Tänkte även köra lite spinning i eftermiddag och sedan fortsätta jobbsökeriet. En sommar i Göteborg står högst på min önskelista just nu! Näst efter våren. Vill ha vår nunununuuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0