You're the closest to heaven that I'll ever be

Underbart, vaknade av att några hantverkare knackade, ringde på dörren samt "hallåå!?" hur länge som helst innan de gick in med huvudnyckeln. Såg sen att de bytt spisfläkten mot en high-tech sak samt skitat ner hela lägenheten, yippee ki-yay liksom. Har även fått massa söta och gulliga sms som får mig att längte till Skånevisiten i helgen. Har också käkat frallor och druckit ohälsosamma mängder Pucko, men man fyller bara år en gång om året.. Som inte det vore nog så fick jag en übersöt mugg av Peter, plus något som jag har försökt intala mig själv och min omgivning länge om:


Så klockrent! Och jag är så sugen på choklad, men vet inte om jag vill äta upp den :P Fast eftersom jag länner mig själv ganska bra så vet jag att jag kommer att äta upp den inom en snar framtid, men jag ska lätt spara pappret i alla fall! ^^

Nu ska jag sätta igång med projektarbetet på riktigt eftersom jag gjorde det på oriktigt igår (läs: gjorde inte alls) och ikväll blir det filmkväll med diverse sköna typer!



Update: Efter att ha läst igenom inlägget inser jag att mitt svenska inte är det bästa, men va tusan, jag får vara svenskadålig idag eftersom det är min dag idag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0