She's so lucky

Idag har det gått undan! Har hunnit med en powerwalk, snackat med chefen på ett potentiellt sommarjobb, tvättat, en snabbstädning och ska plugga nu. Känner att jag har riktigt flyt idag, först mejlet om arbetsintervjun, sen fick jag även ett mejl om att jag vunnit en ring på en blogg, och inte nog med det så vann jag en Felix FörbeRätt på Facebook/Felix.se nyss med. Kanske ska ta och köpa mig en triss senare också? :P I'm so happy just nu! ^^

Klicka på bilden för att komma till tävlingssidan. 
Imorgon 12.30 finns det 1000 nya kuponger att tävla om!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är nu utsedd!!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-14-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-25 @ 14:16:58
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emelie

Vad vi matchar varandras humör! :D

Här är mina glada saker:

- Redovisningen är över

- Det två duktigaste i klassen har frågat mig om jag vill vara med i deras grupp i delkurs 2, (Man ska vara två eller tre..)

- Jag ska på dejt med en riktig snygging ikväll! Haha hjälp! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0