Under ytan är vi alla små

Har gått hela dagen och funderat på vad jag skulle äta idag. Var inne på Willys och velade jättelänge innan jag bestämde mig för att göra en skink- och broccolipaj. Det beslutet är jag det jag är mest nöjd med idag! ^^ Bestämde mig också för att sola en liten stund. Sååååå skönt! Dock ville ena halvan att tiden aldrig skulle ta dlut, och andra halvan ville att solariet skulle slocka direkt, jag kan tydligen inte sola nu heller eftersom min svanskota inte tycker det är kul. När jag dör ska jag donera svanskotan till ett gäng ligister som får misshandla och leka med den hur mycket de vill, så mycket giilar jag den!

När jag solade lyssnade jag på Chans till Romans på Mix Megapol. Folk får ringa in och så frågar programledaren chans till en person som inringaren gillar, oasett om de känner personen eller bara träffats i hissen. Idag var det i alla fall en tjej som blivit kär i sin tjejkompis men inte visste om kompisen kände likadant. Kompisen blev helt paff och lite arg för att hon inte frågat henne det privat istället för att fråga om det i radio. Tror jag det, vem vill att deras kompis ska förklara sin kärlek till en i radion? Lät som deras vänskap krackelerade lite. Men är man så dum som hon som ringde in så får hon skylla sig själv.

Bjuder på en söt bild från vår camping i somras. Bert, Åke
och den sladdriga frisbeen. Jag vill ha sommar nuu!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om valfritt smycke :D

2011-02-16 @ 21:13:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om valfritt smycke :D

2011-02-16 @ 21:15:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0