Tonight we're going ha-ha-ha-ha-ha-hard

Ojojojoj idag är det fredag, awesomeness på hög nivå! ^^ Har hunnit med nästan hur mycket som helst känns det som. Efter att jag åkt ifrån hjärtat imorse har jag hunnit träna till jag nästan spydde, halkat på dolda isfläckar och nästan slagit ihjäl mig fyra gånger, spilla ut vatten över hela skrivbordet (datorn klarade sig med några milimeters marginal), städat hela lägenheten, snabbisstädat på rummet och nu bär det av in mot stan igen. Ska sälja ett par skor och besöka systemet inför ikväll. Det blir förfest hos Moa och sen får vi se vart kvällen bär av. Natalie kommer också lite senare och ska härja här i helgen. Men tack vare fittvädret blir hon väldigt ganska jättesen, tågen går ju som bekant inte så fort vädret inte är molnigt och vindstilla. Fuck vädret!!!

Fast kolla denna kissemissen och du kommer smälta! Något som piggar upp i snöstormen i alla fall ^^

Nej, dags att springa till bussen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0