Then I'll follow you into the dark

Fy bubblan vad jag har sovit gott inatt! Trots att jag tagit livet av mig typ 15 gånger inatt för att vakna från jobbiga drömmar så har jag sovit som en gud. Dock hade jag lätt kunnat sova ett par timmar till. Lustigt att man sover så otroligt mycket bättre med någon än ensam, sover jag själv består natten av mer mardrömmar och vaknande än sömn.. Har i alla fall hunnit med en promenad i solskenet med fågelkvitter, första gången i år tror jag till och med! Nu är det hög tid att faktiskt ta och plugga lite. Med tanke på att jag är uppskjutardrottning nummer ett så har jag inte pluggat alls så mycket som jag borde ha gjort. Men varför göra det nu när man kan göra det sen?!

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; kul att du är med !:)

skriv gärna om tävlingen på din blogg oxå så har du större chans att vinna :)

2011-02-09 @ 22:27:34
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0