Saknar dig fast du står här mitt framför mig

Måste bara visa maten jag precis ätit! Jag har noll fantasi vad gäller mat (det är därför jag äter nudlar typ fem dagar i veckan..), men idag lyckades jag verkligen! Snodde ihop lite vad jag hade hemma och voila, fullkornspasta med broccoli, räkor och soltorkade tomater! Jag är faktiskt en smula stolt över mig själv ^^ Dock skulle jag haft någon sås till, men man kan inte få allt här i livet.

Såhär på bild såg det visst inte lika smakligt ut.. :P


Btw så skrämde Natalie precis livet ur mig. Hon skickade ett sms där hon skrev "ska till doktorn imorgon, visade sig att jag är gravid i vecka 30+4". Men som tur var visade sig det vara ett skämt när Natalie skrattande svarade när jag i panik ringde henne :P Ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0