Poppin bottles in the ice, like a blizzard

Hemma igen efter ett otroligt härligt box-pass. Känns som mina armar kommer vara gele (går inte att göra apostrofer längre eftersom min dator enbart tycker om att göra två på samma gång: ´´ ) de närmsta dagarna nu, men imorgon blir det spinning så benen får jobba lite! Träffade även lite trevligt folk på Friskis, alltid kul ^^

Efter passet tänkte jag kolla lite efter ett par nya träningsbyxor. När jag gick in på Stadium regnade det, och när jag kom ut en liten stund senare så snöade det. Nu är det uppehåll. Vädret är schizofrent helt enkelt. Trots vädret blev det ett par tights, mycket enklare att träna i.

Nu tänkte jag ta en lång dusch med hårinpackning, ansiktsmask och hela kittet. Sen måste jag fundera ut något att äta. Är inte sugen på någonting direkt, mer än potatis. Meeen potatisarna finns på Willys och dit orkar jag inte gå :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, så du har också testat box! :D Jag är helt såld på den träningsformen. Så skönt att få ur sin aggressivitet samtidigt som man får snygga armar, snygg mage, snygg rumpa och snygga ben. Och så känner man sig liiite cool, kan inte bli bättre :p Och din mat ser riktigt god ut på bilden med. Mums med god mat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0