I'm not sober all the time, you bring me down at least you try

God morgon! Ännu en jobbig natt med mardrömmar. Är som en zombie med huvudvärk idag. Tjohoo! Inte nog med det så är allt fortfarande snurrigt angående kursen jag läser, mejlar man frågor till läraren så får man inget svar. Känns som att det kommer gå åt skogen. Ska i alla fall in en snabbis till biblioteket senare för att försöka hitta lite böcker till projektarbetet. Men innan dess ska jag prova på yoga. Ska bli intressant :P Men först av allt ska jag vakna till lite mer och käka lite frukost.

Kvällen igår var trevligare än trevligast. Såg på Black Swan i tv-studion med Moa, Robin och Viktor. Det var ett par gånger man blev ganska väldigt rädd, och det är inte ofta jag skriker när jag ser på film. Men den var bra filmen, man fattade inte riktigt hur allt låg till förrän i slutet, och det är precis sådana filmer jag gillar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah men dina skrik vad väldigt söta!

2011-02-02 @ 17:42:52
URL: http://moaenermo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0