Everybody’s going to the party have a real good time

Februari den första

Kära dagbok, idag hände det något förunderligt...


Haha nae inte riktigt så formella ska vi inte vara. Det enda förunderliga var att min lön var på vift, men efter ex antal telefonsamtal hit och dit kom den plötsligt in på kontot. Det är sånt man gillar, att man ringer lite och sedan får pengar för det ^^ Satt en stund på biblioteket innan idag och pluggade lite. Men allt är så himla snurrigt. Alla dokument som ska vara uppe är inte uppe, och när de väl kommer upp så får man göra om en del som man missat. Så nu skiter jag i läsandet för ett litet tag. Så därför försökte jag börja på projektarbetet istället, har en uppgift tills på tisdag. Meeeen vad fan handlar den om då? Står hur luddigt som helst, så det enda jag fattar är att den ska vara på max en A4-sida och vara inne på måndag. Såååatteee? Jao, jag skiter i det helt idag helt enkelt och läser en otroligt intressant bok jag lånat istället. Och ikväll blir det antagligen filmkväll. So long långkalsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0