Du står i spegelsalen med ett brännbollsträ

Hemma igen efter en händelserik helg i Skåne med alldeles för mycket av det goda.. Men man fyller bara år en gång om året!

Fredag
Hade tacokväll hos Emelie med Jonna, Theo och Nicole efter att jag och Nicole sprungit runt på Entré. Fina Emelie hade bakat en meeeegagod tårta och alla bjöd på födelsedagssång. En riktigt mysig kväll! Synd att det inte blir sådana oftare :/


Lördag
Spenderades med pappa och Birgitta med mat, ännu mer tårta och filmkväll. Små vovvarna flyttade till Åhus till ett äldre par, tror de kommer få det jättebra där. Saknar de små hårbollarna redan..


Söndag
Var hemma hos mamma en sväng och fick mat, och mer godsaker i form av tårtbakelse. Skulle även träffat systern min också, men tiden var inte på vår sida. Fick i alla fall två jättefina kort som hon gjort! Pyssla det kan hon!



Självklart, så snurrig och smått senil jag är, så hade jag inte allting med mig tillbaka denna gången heller utan glömde både glasögonen, en lånebok och min mobilladdare hos pappa. Men tur i oturen har pappa en körning till Eskilstuna inatt och har vägarna förbi och lämnar det här. Ibland ska man ha tur! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0