Du är en förlorare, men du kan gömmas i min mun. En människa är inte tung att bära på

Nu jävlar börjar det hända grejer! Jag har pluggat i över tre timmar nu, och jag har inte dött riktigt än. Kom på att jag har massivt med läsande, pp-genomgångar och ännu mer instuderingsfrågor till tentan om knappt en månad. Känns kanske som jag är ute i god tid? Haha det är bara en illusion. Med tanke på att det är ett par veckor sedan jag pluggade till tentan sist så kan det mycket väl gå någon vecka innan det blir av nästa gång. Måste ta och skärpa till mig lite nu.. Gjorde ett test om de sju synderna på Libress hemsida, och min synd är tydligen lättja. Hmm, hur kan det komma sig? ;) What goes around comes around!

Dagens musiktips är den sköna och smått crazy låten Bjurö klubb med Laleh. Älskar texten! ^^


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket kmr snart att utses!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklare ) Så fort 100 pers deltar startar en ny omgång! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-13-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-23 @ 17:14:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0