And I'm crazy but you like it, loca, loca, loca

Åh jag måste bara uppdatera lite grann om min lycka ^^ Efter ett långt samtal med fadern min känns allting mycket bättre och lättare. Dessutom har hösten blivit lite klarare vad gäller skola. Och inte nog med det så har jag hittat lite intressanta sommarjobb jag verkligen vill ha och tänkte söka lite ikväll. Känns så otroligt bra att ha lite mer planer som faktiskt kan bli verklighet. Alltså är jag så otroligt glad just nu! :D Haha dock har jag inte börjat plugga än, men läste uppgiften nyss och den verkar inte allt för jobbig, eftersom man kan uppdatera och ändra i den allt eftersom efter inlämning. Moa ringde för en stund sedan också, så det blir en trevlig after work med tacos senare i eftermiddag med. Ingenting kan förstöra denna dagen känns det som!

Känner mig lite såhär just nu ^^


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att höra (läsa..) att du känner dig lycklig! :) Hoppas du får superdupertrevligt på tacos-after worken! Jag är nyfiken på sommarjobben med, jag håller tummarna för att du får det skojigaste av dem alla <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0