Take the time to learn to breathe, ‘cause some day we’re goin’ under.

God förmiddag!
Klockan är bara lite efter elva och jag har redan hunnit städa och käka frukost. Minns inte senast jag vaknade innan tolv och var utvilad och pigg! Ska strax ta tag i pluggandet och sitta med det några timmar. Måste också laga lite nya matlådor, har inte lyckats klura ut något gott än.

Olivias inflyttningsfest igår måste jag säga var väldigt lyckad! Man skulle väl kunna sammanfatta kvällen ganska rättvist med ordet "kul", i flera olika bemärkelser. En ny sport till nästa vårens inspark började ta form, en blandning mellan quidditch och hästpolo med käpphästar, tror stenhårt på idéen och tror det kommer bli en stor succé! Leken "full eller barn" såg också sitt ljus, väldigt spännande och rolig lek må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0