Quicksand's got no sense of humor, I'm still laughing like hell.

Gott nytt år och så vidare!
Kom ihåg att ha en riktigt jävla kul kväll och inled det nya året med tankar om happiness! Gör som vi gjorde förra året och avge endast ett nyårslöfte: ångra hellre något du gjort än något du inte gjort!

Lika bra att ha det sagt direkt för annars kommer jag bara att glömma det. Har hållt på att förbereda mat tills ikväll, slängde ihop lite vegetariska biffar igår (lyckades dock få dem att till 60% smaka vitlkö... Skyller dock på oerfaranhet eftersom det faktiskt är första gången ever jag köpt och använt en vitlök) och har förberett tzatziki samt potatisar och morötter som ska gosa till sig i ugnen sen. Är stolt över mig själv att jag dessutom suttit ett par timmar och pluggat i förmiddags. Ska pyssla lite till innan farmors ride går mot Vankiva och Jonna och Theos crib för nyårskalasande! Blir ett bildlöst inlägg idag eftersom jag fortfarande inte lyckats koppla mobilen till datorn för att föra över bilder. Ska försöka på allvar när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0