Ladies and gentlemen, this is something they call a ground breaker.

Idag har varit en spännande dag! Imorse när jag satt på vagnen till skolan läste jag om Göteborgs universitets klappjakt på Facebook och listade tack vare ledtråden ut var paketet befann sig. När jag dessutom åkte förbi gatan så kunde jag inte låta bli att hoppa av vagnen och springa dit för att hoppas på att jag var först på plats. Det bästa var att jag faktiskt var det! I paketet fanns ett (numera uppätet) Fairtraid-märkt choklad av mörk sort. Passade bra att mumsa på under föreläsningen! Dessutom fanns ett kort från Vi-skogen, GU har köpt fem träd åt mig som ska planteras vid Victoriasjön i Afrika för att hjälpa till att bekämpa fattigdomen :)

Japp, ännu en sunkig mobilbild!

Just nu multitaskas det för fulla muggar. Har en gryta med linsgryta samt en gryta med grönsaker på kokning på spisen, disk som diskas lite då och då, går igenom dagens powerpoint för att komplettera anteckningarna samt bloggar. Ska in en snabb vända i duschen med innan det bär av mot skolan igen för lussevaka med kåren och B6. Ska även få träffa mr snygg för första gången på nästan en vecka, supermys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0