Jag sa: Om du äter upp mig ska jag hämta mina bröder, och jag ska tjalla-lla, tjalla ifrån döden.

Då var denna julen snart också över. Har varit en väldigt trevlig sådan än sålänge! Julafton firades hos min farbror och hans sambo ute i Sjörröd med mycket mat och Kalle Anka. Igår passade jag på att mellandagsshoppa och blev med ny mobil. En htc wildfire, en lila och söt sak. Tips från coachen: passa på att utmana mig i wordfeud nu när jag är en kass noobie! ;) Kvällen spenderades hemma hos Nicole och Victor med förfest, twister och engelsmän. Det var alldeles för längesen sist! Idag blir det mer mat hemma hos farmor och sen måste jag ta tag i pluggandet. När jag kollade i kalendern insåg jag att tiden går alldeles för fort och att skolan snart börjar igen. Prisa gud, här kommer pluggångesten tillbaka!

My new baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0