Jag hade hammaren beredd under kavajen.

Hejhejhej!

Första inlägget på skånsk mark! Måste börja med att klaga lite, vädret är kasst (till och med värre än i Göteborg), staden är skittråkig och människorna är för få. Det var fler människor ute i Göteborg vid fem imorse än vid åtta här. Dock blev jag glad när jag såg en västtrafikbuss utanför stationen här i hålan när jag kom fram imorse!

Denna dagen har spenderats med systeryster, hon är minst sagt lite speciell... Fast på ett bra sätt. Middag hos mamma är också avnjuten och jag har fått köra bil för första gången sedan uppkörningen!!!! Har även en egen bil till förfogande de närmsta dagarna ^^ Har dessutom lite spontant klickat hem en kompaktkamera, det var så mycket rea på den att jag inte kunde låta bli. Nu vankas det lite pluggeri med katten i knät och hembakade bullar i munnen. Mumsfilibabba!


Busan das hårboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0