Hämta kapten skutan går under!

Jisses vad trött jag är nu. Åkte hemifrån för tolv timmar sen och är hemma sedan en liten stund tillbaka. Först skola och en rejäl hjärnmosare och därefter möte om vårens inspark med tillhörande tryck av faddertröjor. Har en känsla av att det kommer bli riktigt jäkla dunderskoj! Ska bara käka lite och sedan stupa för några timmars sömn innan en rejäl pluggdag imorgon.

Efter lussevakan igår föresten så kollade jag och finaste lite på Musikhjälpen och såg när Kapten Röd spelade. Ska sätta igång livesändningen därifrån nu till fryspizzan som håller på att bli en varm pizza som jag sedan ska äta upp. Joo, jag är bästast på svenska meningsuppbyggnader :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0