Elementary, my dear Watson!

Jag måste berätta en väldigt söt och rolig sak! Imorse, precis innan jag skulle springa till spårvagnen, fick jag ett mejl från Gina Tricot. Jag gick in på deras hemsida för att kolla lite snabbt innan jag skulle gå, och där ser jag vääärldens sötaste nattlinne som jag var så otroligt nära att klicka hem ett sådant. När jag nu ikväll träffade finaste och vi bytte julklappar, gissa vad jag fick!? Japp, det übersöta nattlinnet jag såg imorse! Han visste inte om att jag kollat på just det. Gissa om jag är den gladaste tjejen på jorden! ^^

Blev lite thaimat också med finaste innan det var dags för bio. Sherlock Holmes blev det och den var bra! Rappa repliker, snygga detaljer i filmandet, en ganska bra handling och massa humor. Med andra ord en toppenkväll! Måste börja packa inför imorgon nu men ser att det verkar vara något bra på tv, kanske blir det som alla andra gånger att jag packar i panik en liten stund innan bussen till centralen går. Jaaaja, men varför göra det nu när man kan göra det sen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0