Well we got a new dance, so get up on your feet. It's real easy to do and it's called the creep.

Flytt, uppackning, inskrivning, xbox-spelande och massa prat och skratt. Så har de två senaste dagarna sett ut, och detta är bara början på ett nytta kapitel i sagan om Emma! Jag har som sagt flyttat upp till Göteborg och bor med underbara Sarah och ska börja plugga på måndag. Träffade trevligt folk och schyssta faddrar idag på inskrivningen, ska bli så jäkla kul att komma igång igen! Plus att det kryllar av snygga killar! Livet leker och jag ska fortsätta leka med det! Hejsan svejsan!

Worms med pimpade affromaskar.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill komma och hälsa på dig någongång i höst!! Får jag det?!?! SNÄLLA!

2011-08-25 @ 10:04:58
URL: http://moaenermo.blogspot.com
Postat av: Anonym

shobrä!

du är med i en av mina tävlingar och det är lite info som jag vill att alla ska veta, har rablat upp dem i ett videoinlägg.

Skulle va jättebra om du kollar, just för att slippa onödiga frågor! Du hittar det här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/videoinlagg-till-alla-som-ar-med-i-mina-tavl.html

2011-08-26 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0