Save tonight and fight the break of dawn.

Imorse var jag på körskolan och hade en fejkad uppkörning. Hade det varit riktig uppkörning idag så hade jag haft körkortet direkt! Kunde till och med avboka sista lektionen eftersom den inte behövs. Lite segt nu bara att det är en månad kvar till uppkörningen, men det grejar sig! Efter lektionen mötte jag upp mamma och blev bjuden på tacopaj på Chicco, muuuums!

Inatt har jag gjort typ allt annat än sovit. Jag har nästan läst en hel bok, noppat ögonbrynen, kokat makaroner och läst ännu lite till. Först vid femtiden kunde jag äntligen somna. Bara det inte är dags för ännu en sömnlös period som jag hade för något år sen.. Fast å andra sidan var det ganska praktiskt för då kan man träna på natten så slipper man göra det på dagen när man har massa annat planerat! Det är väl det enda positiva :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0