Paris del 2

På torsdagen var det dags för ett besök på Disneyland. Natalie hade tjatat massa om det om hur kul och coolt det var, och jag är mer än beredd att hålla med, wow! Så gulligt, så välgjort, så välplanerat, så skoj och så äkta! Dock hade vi lite otur med ena bergochdalbanan. Efter lite mer än en timme i kön och vi äntligen började närma oss slutet så fick den tekniskt fel och vi fick lämna kön. Behöver jag ens säga att vi struntade i den sen? :P Dock så var Indiana Jones en storfavorit! Star Tours, en simulerad flygtur ala Star Wars, var också grym! Precis som Alice i Underlandet-labyrinten.

Indiana Jones!


Delar av den coola bergochdalbanan vi inte fick åka..


Under tiden vi köade till den så hade vi lite småtråkigt och tog lite
roliga bilder. Natalie är übersöt!


En ganska rolig figur som försökte laga en R2D2 men råkade
få in en radiokanal istället och dansade loss lite :P 
I kön till Star Tours.


"Eeeeevaaaaaaaaaaa!"


Space Mountain, en bergochdalbana i mörker där man bara ser massa 
planeter och grejer. Ganska obehaglig och man fick hjärnskakning av den.


Disneyslottet från baksidan.


Natalie inne i Alice i underlandet-labyrinten.


Chesire-katten och diverse figurer från Alice i underlandet. 


Dessutom såg vi, precis som alla andra tusentals barn, båda paraderna. På grund av mycket folk så blev inte bilderna helt hundra på dagen, och på kvällen var vi helt galet slut i fötterna att vi knappt kunde stå plus att där var en tant framför mig som tog all plats. Därför blev inte bilderna på kvällen helt optimala heller eftersom jag använde blixt.

Kalle, Musse och Mimmi.


Ännu mer Alice i underlandet.


Toy Story.


Lejonkungen.


Musse Pigg i Disneys Fantilusion.




Skönheten och Odjuret! :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag gillar att de har exakt samma paradvagnar som för 15 år sen...

2011-08-05 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0