Throw your soul threw every open door

Haha två dagar med föreläsningar och jag är redan dödstrött! Men psykologi är så otroligt intressant! Har i alla fall hunnit med en föreläsning i förmiddags och har sökt ännu fler jobb nu i eftermiddag. Den där hemtentan får vänta tills imorgon då jag är ledig, just nu är jag alldeles för svampig i hjärnan för att orka resonera kring en grupp unga chilenares ungdomakriminalitet och drogmissbruk i en utsatt etnisk grupp. Ska in till skolan sen och skriva ut massa grejer till de olika kurserna som jag läser/inte orkat börja på än och sedan träna en sväng. Känns som en hyfsat okej plan!

Nu såhär i vårtider börjar hästlängtan sätta in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0