This fact not fiction, for the first time in years

Hej din lilla älg, jag har haft en toppenhelg! Höhö. Men det har jag. En mysig helg hos hjärtat, men har ändå hunnit plugga en del. Nu är jag hemma och har bakat och ätit scones, och sovit en stund. Det som skulle bli en powernap på en halvtimme slutade med en sovstund på nästan två timmar. Varför blir det alltid så? Jag skyller på snooze-knappen.. Men uppe och fortfarande trött så ska jag påbörja hemtentatn i kriminologi nu. Jiippiiiieeee!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är med plugget! Själv har jag suttit hela eftermiddagen utan att göra någonting vettigt. Bra där :)



Och så har du bakat scones och grejer! Då får man sova middag hur många timmar som helst. Du var välförtjänt av det helt enkelt. Nu lyssnar jag på "Utan dina andetag" och njuter.

2011-04-04 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0